Sinds deze week liggen er ruim 250.000 verpakkingen van Grolsch Lentebok in de supermarkt.
Sinds deze week liggen er ruim 250.000 verpakkingen van Grolsch Lentebok in de supermarkt. (Foto: )

Enschede prijkt op verpakking Grolsch

  Zakelijk

Enschede - Bierbrouwer Grolsch en Enschede Promotie werken samen in een landelijke promotieactie. Sinds deze week liggen er ruim 250.000 verpakkingen van Grolsch Lentebok in de supermarkt.

Consumenten maken kans op één van de vijf verzorgde weekendjes weg in Enschede inclusief een Grolsch Brouwerij Tour. Een mooie coproductie: Grolsch brengt haar Brouwerij Tour onder de aandacht en Enschede wordt onder de aandacht gebracht als dé bestemming voor een weekendje weg.

Enschede Promotie voert als citymarketingorganisatie al jaren actief campagne om Enschede op de kaart te zetten. Dit jaar wordt er nog meer focus gelegd op de vele mogelijkheden die Enschede biedt voor een weekend weg. Voor deze actie wordt door Enschede Promotie actief samengewerkt met verblijfsaccommodaties in de stad. Zo is er een weekendje weg te winnen bij IntercityHotel Enschede, U Parkhotel en Hotel Resort Bad Boekelo.

Kijk voor meer informatie over de actie op 

uitinenschede.nl/grolsch

Meer berichten