Enschede verkoopt zichzelf via vla van de Zuivelhoeve

  Zakelijk

Enschede - De Zuivelhoeve en Enschede Promotie werken samen in een marketingactie in Noordrijn-Westfalen. Vanaf 17 september ligt de speciale actieverpakking van de vla van het Twentse zuivelmerk in de Duitse supermarktschappen. Consumenten maken kans op één van de vijf goedverzorgde weekendjes weg in Enschede. Een mooie coproductie: Zuivelhoeve kan de consument naast de geliefde vla een sympathieke winactie aanbieden en de stad Enschede is gedurende twee maanden overal in het winkelschap zichtbaar.

Er worden vijf weekendjes weg in Enschede wegegeven inclusief een cultureel bezoek naar keuze. Na het achterlaten van de gegevens op de actiepagina op stadtenschede.de maken deelnemers kans op een weekendje Enschede.

Vla van Zuivelhoeve is verkrijgbaar in verschillende Duitse supermarktketens zoals Rewe, Edeka en Kaufland. Ook in Duitsland vinden de naar eigen zeggen 'onmeunig lekkere producten' van Zuivelhoeve gretig aftrek. Vla wordt graag gegeten door Duitsers en heeft bovendien een positieve en lekkere associatie met Nederland. In totaal worden 1,2 miljoen actieverpakkingen geproduceerd.

Enschede Promotie voert als citymarketingorganisatie al jaren campagne in Duitsland om Enschede op de kaart te zetten als weekendbestemming. Ze richt zich daarbij hoofdzakelijk op bezoekers uit Noordrijn-Westfalen.
 

Meer berichten

Shopbox